شبکه‌هاي اجتماعي و آسيب‌هاي خانوادگي:
نیکان

شبکه‌هاي اجتماعي و آسيب‌هاي خانوادگي:

 الف. در حوزة روابط همسران: 1. افزایش آمار طلاق 2. کاهش ارتباط رو در رو و فيزيکي انسان‌ها(نابودی سنت صله رحم) 3. نابودی روابط سنتی در خانواده ایرانی 4. میل به روابطی مانند خانواده های آمریکایی و اروپایی (البته آن چیزی که برای جهان سوم! نمایش داده می شود) 5. ازدواج اينترنتي، طلاق و ازهم‌پاشيدگي خانواده. سايت‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي نظیر فیس بوک، همسران ناخشنود را وسوسه مي‌کند تا در جستجوي افراد ديگري (نظير دوستان، هم‌کلاسي هاي سابق، دوستان صميمي دوران کودکي، يا دوستان جديد) برآيند که بالقوه زمينة خيانت به همسران کنوني افراد را فراهم و بر ضد نهاد خانواده عمل مي‌کند.

ب. در حوزة روابط والدين و فرزندان: 1. والدین به واسطه نداشتن سواد رسانه‌اي مدرن، از دنياي نسل جوان دور افتاده‌‌‌اند. 2. رابطه یکسویه فرزندان با والدین به دلیل اعتیاد اینترنتی  تشخیص و راهکار: 1- مطالعه و یادگیری این شبکه ها 2-قراردادن کامپیوتر در محل دید 3-کنترل نامحسوس فرزندان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: